Στις δύσκολες αυτές εποχές, στηρίζοντας πάντα τη φιλοσοφία κατά την οποία η προτεραιότητα του πελάτη είναι το πιο δυνατό στίγμα που μπορεί να δώσει μια επιχείρηση, η Actus Pro συνεχίζει να επενδύει στην εκπαίδευση του προσωπικού της, δίδοντας όλα τα εφόδια για τη καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Με επιτυχία λοιπόν ολοκληρώθηκε η Εκπαιδευτική Ημερίδα της Actus Pro, με θέμα τη διαχείριση του πελάτη, από τη σύμβουλο επιχειρήσεων κα Μαρίνα Χαιρέτη, την οποία και ευχαριστούμε θερμά για τη μεταλαμπάδευση
των γνώσεών της!